Followers

13 March 2013

SET 3M: Pilihan Kebanyakkan Ibu Menyusu

Ramai kebanyakkan ibu-ibu menyusu memilih Set 3M di mana set ini lengkap dengan 6 jenis vitamin untuk menjaga kesihatan ibu, anak dan juga sebagai milk booster.

Salah satu sebab kebanyakkan ibu-ibu menyusu memilih set ini adalah si ibu akan mendapati kulitnya menjadi cantik, mulus, anjal dan lebih berseri kerana B-Complex, Vitamin C dan ESP adalah antara vitamin untuk mencantikkan kulit. Vitamin C juga penting untuk pembentukan kolagen manakala protein adalah bahan asas untuk pembentukan sel kulit yang sihat dan sempurna.

Yang best nya, bukan saja si ibu yang memperoleh kulit yang cantik malah si anak juga memperoleh hasil yang sama seperti si ibu. Ibu mana yang hati tak berbunga-bunga bila ramai yang memuji kulit anaknya cantik, halus dan mulus kan? Dan saya yakin, ramai ibu-ibu kat luar sana yang mahu berikan yang terbaik untuk anak-anak mereka. Kerana saya juga seorang ibu! :)


Testimoni 1:



Di antara sebab-sebab lain yang mungkin anda juga akan memilih untuk memiliki Set 3M ini seperti ibu-ibu menyusu yang lain adalah:

  1. Badan akan jadi lebih bertenaga. 
  2. Susu akan menjadi lebih pekat dan anak akan merasa kenyang lebih cepat.
  3. Oleh kerana protein dan kalsium merupakan komposisi utama dalam susu ibu, ia akan membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Sebab tu ibu-ibu akan mendapati breast mereka cepat penuh samada selepas DF atau pun selepas aktiviti mengepam.
  4. Jika ada ibu-ibu yang mengalami masalah sembelit, pengambilan Ostematrix sangat membantu. Ostematrix bukan hanya sekadar kalsium, ia juga dilengkapi dengan magnesium, vitamin D dan fosforus, zink, kuprum, manganes dan boron. Kehadiran magnesium dapat membantu melembutkan najis.
  5. Dalam set ini ada alfalfa. Ramai dah tau fungsi alfalfa nie kan? Ia dapat membantu kita menjaga keharmonian rumah tangga. Alfalfa bukan sekadar milk booster, malah ia juga dapat membantu mengetatkan semula vagina dan dapat membantu masalah keputihan. Pastinya hubungan intim bersama pasangan lebih mantap.
  6. Set ini juga sesuai untuk ibu-ibu yang mengalami masalah penyusuan seperti kurang susu walaupun kerap DF atau pun kerap melakukan pam 2-3 jam sekali. Ia juga sesuai untuk ibu-ibu yang ingin membuat stok EBM.
  7. ESP pula dapat membantu si ibu dalam mengawal selera makan. Maklumlah bila menyusu nie memang kita akan cepat rasa lapar. Dengan itu, pengambilan ESP dapat membantu memberikan rasa kenyang yang lebih lama.Badan pun boleh jadi slim.

Testimoni 2:

Testimoni 3:



Jangan gusar jika anda mempunyai kekangan bajet untuk memiliki set ini, hubungi saya seperti yang tertera di bawah untuk saya bantu anda untuk memiliki set ini pada bajet anda.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 

* Sila dapatkan konsultasi penuh dengan pengedar anda untuk maklumat lebih lanjut. 

* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita