Followers

06 June 2017

Testimoni: Hamil Setelah 6 Tahun Penantian


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Kita hanya ikhtiar. Rezeki tetap daripada Yang Esa.


Sharing Puan Nadia Najib:

" Saya makan vivix untuk masalah PCOS saya dan untuk hamil. Selama 6 tahun saya mencuba pelbagai cara untuk hamil.
 Akhirnya saya mencuba vivix secara konsistant selama 3 bulan tanpa miss.
Setelah saya ambil secara konsistant, period saya Alhamdulillah teratur setiap bulan.

Sebelum ni period saya kurang teratur kerana PCOS saya. Dan ia menyebabkan ketidaksuburan dan susah hamil.
Alhamdulillah, dengan izin Allah saya serasi dengan vivix dan setelah penantian selama 6 tahun kami dapat menimang anak.
Alhamdulillah saya sudah habis berpantang dan gembira bersama suami dan anak. Dengan kehadiran si kecil ni, meyerikan rumah tangga kami.
Untuk cerita lebih lanjut, saya ada bercerita di blog saya."

Image result for berjaya hamil



Related image


Related image


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit


 * These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 


Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
whatsapp: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita