Thursday, 13 February 2014

Cara Paling Mudah Atasi Kulit Kering

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Soalan cepu emas:
Kalau kita jumpa seseorang bahagian mana dulu yang akan kita perhatikan?
Saya rasa hampir 100% akan jawab " kat muka lah.."

So tak pelik lah kenapa kita menitikberatkan penjagaan bahagian muka atau wajah. 
Bagi mereka yang ada masalah kulit kering dan menggelupas dah pasti rasa rimas dengan keadaan macam tu kan.. Lebih2 lagi kalau dah cuba macam2 losyen atau pencuci muka tapi tak menjadi. Lagi stress bila pakai bedak bercapuk sana sini..huuhu..




Untuk anda yang dah cuba macam2 nak atasi kulit kering tu, boleh la cuba Vitamin E Shaklee.
Bukan ke Vitamin E tu untuk makan?
Ya, memang untuk makan. Istimewanya supplement Vitamin E Shaklee nie bukan je boleh makan, malah boleh buat masker skali! Best kan?


Perbezaan Shaklee Vitamin E Shaklee


Ia dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan Vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis Vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.

Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara mebran sel, sel darah merah dan tisu tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti oksidan dan melindungi retina.



Kelebihan Vitamin E Shaklee
  • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
  • Memperbaiki peredaran darah
  • Memperbaiki tisu
  • Melindungi paru paru dari pencemaran udara
  • Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan
  • Mengurangkan parut & masalah jerawat
  • Mengurangkan tekanan darah
  • Membantu dalam pencegahan penyakit katarak
  • Meningkatkan prestasi atlit dengan mengendurkan otot kaki dari kekejangan
  • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari
  • Menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat
  • Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk)
  • Merendahkan kadar kolesterol
  • Membantu mencegah pertumbuhan abnormal sel terutama kanser
  • Meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki
  • Juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri
  • Membantu kawasan gelap areola mengecil dan warna puting menjadi cerah semula
  • Membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrualMengatasi masalah kedinginan dalam perhubungan suami isteri di kalangan ibu menyusu

Testimoni:





Macam mana nak tau Vitamin E tu asli ke tak?
Anda boleh lihat pada label botol vitamin anda samaada ia 'd' atau 'l'.
'd' adalah semulajadi manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia.


Macam mana nak buat masker Vitamin E?
Jom klik SINI.


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com
SMS: 013-7073943 (Deanna)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~