Followers

18 February 2014

TESTIMONI: JEARAWAT BATU + MENANAH PULIH SETELAH KONSISTEN AMALKAN SHAKLEE

Assalamualaikum & selamat sejahtera.

Sebelum saya menulis lagi panjang, jom kita main tenung2 gambar kat bawah nie..hehe

Cara hilangkan jerawat batu, cara hilangkan alahan makan seafood, nak dapatkan kulit yang cantik

Haaaa..nampak tak perubahan sebelum dan selepas?

Ok. Sekarang nak share kata2 dari pemilik gambar.

Testimoni:- hasil pegambilan secara konsistant..alhamdulillah dpat smula kulit yg d idam2kan..dulu klu mkan seafood jrawat btu kluar mcm mta air..dngan menanahnya..subhanallah..xthan skitnya..sdih sngat...
Skarang tidak lagi!! Hsilnya bkan stakat kulit mka yg licin cerah n gbuss..bdan pun mkin ringan sihat dan bertenaga...tq shaklee krn megemblikan keyakinan hidupku...

Alhamdulillah! Beliau dah dapat semula kulit yang di idamkan..
Anda pula macam mana? Masih tercari2 produk untuk membantu mengatasi masalah kulit anda? Apa kata kali nie anda cuba Shaklee?

Anggaran kos:
ESP: RM 150 [penggunaan 1-2 bulan]
Vitamin C: RM 92.50 [penggunaan sehingga 6 bulan]
Vitamin E: RM149 [ penggunaan sehingga 4 bulan]
** Ini hanyalah kos harga pasaran. Hubungi saya segera untuk dapatkan harga istimewa.

Wow! Jimat kan?
Yang lebih menguntungkan, semua produk di atas anda boleh buat masker untuk dapatkan hasil yang lagi BESHH!!

Selain itu, anda juga boleh baca:

Gabungan Vitamin untuk Kulit Cantik Berseri





* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com
SMS: 013-7073943 (Deanna)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita

Vitamin HOT untuk Wanita