Followers

07 July 2014

Set Berpantang Shaklee sama macam Set Tradisional??

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Anda salah seorang bakal ibu dalam masa terdekat? Tahniah!! Saya doakan moga segala urusan anda dipermudahkan sepanjang tempoh kehamilan dan proses kelahiran nanti. 

Dah pilih set bersalin? Pening nak pilih set bersalin yang mana satu? Nak pilih set bersalin tradisional tapi takut tak serasi? Takut tak lalu nak telan? Tak boleh nak makan masa baby jaundis? Tak apa..jangan risau. Sekarang dah ada set bersalin moden dari Shaklee. Walaupun set bersalin moden, tapi fungsinya sama macam set tradisional! Malah ada yang kata badan cepat sihat, cergas, luka cepat sembuh, bertenaga, susu banyak dan pekat. Ada juga yang kata muka berseri2 walaupun dalam pantang!

Jom kita tengok fungsi set bersalin atau berpantang shaklee yang sama hebat dengan set tradisional nie..

set berpantang shaklee, set bersalin shaklee, set bersalin yang selamat, set tradisional yang selamat

Set Bersalin Shaklee nie tak terhad makan masa dalam pantang je tau. Masa mengandung dan sepanjang tempoh penyusuan pun boleh makan. Jadi tak lah membazir kan....


set bersalin normal, set bersalin caesar, set bersalin selamat

Nak tengok testimoni klik DI SINI.

Apa pun produk set bersalin atau berpantang yang anda pilih pastikan ianya MESTILAH SELAMAT untuk ibu dan lebih2 lagi untuk bayi.



https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a7471fdc77b3435276507cc8f2dc2569

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS/whatsapp: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita