Followers

02 July 2014

Bulan Puasa Susu Badan Mencurah-curah!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Wahhhh lamanya saya tinggalkan blog nie...apa khabar semua? Belum terlambat lagi kan nak ucapkan selamat berpuasa. Alhamdulillah panjang umur jumpa Ramadhan lagi.

Bagi ibu menyusu tentunya menghadapi cabaran besar bila berpuasa kan? Boleh ke maintain production susu masa puasa? Cukup ke susu bila puasa? Tahun nie saya berpuasa sambil menyusukan anak lelaki saya, 8 bulan. Orang kata kalau anak lelaki menyusu kuat kan.. Alhamdulillah, walaupun berpuasa saya masih dapat bekalkan susu yang mencukupi untuk anak saya, Firas.

Anak saya, Firas Adham

Tak ada rahsia pun. Tiap pagi bangun sahur saya akan pastikan saya ambil 2 sudu ESP + 3 biji kurma. Minum ESP je dah rasa kenyang tau. Bertenaga sampai ke petang. Susu masih pekat, baby pun kenyang.

Apa kata pengguna yang lain?
set berpuasa shaklee, esp masa berpuasa, performance drink untuk puasa

Serius, anda tak rugi cuba tau!

Entry lain yang berkaitan:

Cara Atasi Masalah Susu Merundum Ketika Berpuasa & Testimoni







* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS/whatsapp: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita