Followers

04 October 2013

Ketahui RAHSIA Menambat Hati Suami Dengan Vitamin Shaklee

* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease.




SET F: SET KASIH SAYANG


Credit to Hadha


Kawan-kawan tahu tak bahawa gabungan Alfalfa dan Vitamin E sebenarnya sangat bagus untuk menjadikan anda isteri dan ibu yang hebat?

Kawan-kawan tahu kan bahawa Alfalfa yang kawan-kawan makan untuk tujuan membanyakkan susu tu juga boleh merawat masalah keputihan pada wanita?

Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara.


Menarik kan?


Bagaimana pula dengan Vitamin E? Ehem.. ehem..

Vitamin E ni pula selain daripada untuk mencantikkan kulit, antioksidan dan memanaskan badan (bagi yang mengalami lenguh-lenguh sendi ; emak-emak kita ; saya selalu suggest ambik SET D dgn tambahan Ostematrix), Vitamin E juga adalah vitamin yang berkaitan dengan intimacy!

Tak percaya ke? Saya excerp info daripada blog kak arnie (genkimomma.com).
Asparagus :Contains vitamin E to stimulate the production of sex hormones, thus leading to a healthier sex life
So, amacam? Teruja? Vitamin E TIDAK menggangu penyusuan. Saya sendiri pun makan Vitamin E sebab lepas-lepas pantang dulu dok sakit-sakit jari (suka main air dalam pantang kot!). Memang best Vitamin E ni taww.. parut kat badan pun clear aje :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jika anda mengalami masalah kedinginan, jangan biarkan ia terus berlarutan. Kalau boleh biarlah kita kekal bahagia hingga ke akhir hayat..insyaAllah.

Jadi, jom dapatkan vitamin HOT ini hari ini juga! Jangan terlepas peluang untuk mencuba.

Bagi anda yang ingin mencuba dan mempunyai kekawangan kewangan, hubungi saya untuk dapatkan set bajet untuk anda.

Jika anda berdekatan dengan mana-mana branch Shaklee, anda juga boleh menggunakan ID saya untuk membuat pembelian dengan harga istimewa!

Untuk melihat testimoni klik DI SINI.


Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 
ID Shaklee: 882804

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita