Followers

06 October 2013

TERBAIK GABUNGAN ESP + VIT E: KULIT SEMAKIN CANTIK, TIADA JERAWAT, PARUT & KULIT BERMINYAK

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.

Bagi mereka yang ada masalah kulit seperti jerawat, parut, berminyak dan sebagainya pasti nak buang semua tu jauh2 kan? Masalah macam nie memang akan mengganggu penampilan dan akan buat kita rasa kurang yakin bila berdepan dengan orang.

Jadi hari nie saya nak kongsikan kisah gembira customer Shaklee yang telah berjaya mendapatkan kulit yang cantik, tiada lagi masalah jerawat, parut dan kulit berminyak. Mungkin pengalaman beliau boleh jadi jalan keluar untuk anda..siapa tau kan? Jom baca testimoni beliau!


Assalamualaikum dan Selamat Pagi Semua
Ehh......dia nie lagi??Hari nie saya nak share tentang kecantikan kulit muka pula.Sebelum nie kulit saya memang giler-giler berjerawat,berparut dan berminyak.Anda nampak berbezaannya?? Shaklee.

Wow! Best kan? kan?
Gabungan ESP + Vitamin E sememangnya gabungan TERBAIK untuk kulit yang cantik dan cerah. Atau dengan erti kata lain natural beauty..tak payah make up pun dah nampak cantik. :)

Kenapa ramai yang sukakan ESP?

  • ESP menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri
  • ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
  • Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak
  • ESP juga membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
  • Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
  • Berkesan dalam menganjalkan kulit, dan sangat digemari oleh kaum wanita bagi menganjalkan kembali payudara yang kendur
  • Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
  • Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati


Kelebihan Vitamin E Shaklee

Perbezaan Vitamin E Shaklee :

Dibuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha,beta,gama,delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran!

Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, mememlihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Kelebihan lain :
  • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
  • Melindungi paru2 dari pencemaran udara.
  • Meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit.
  • Anti oksidan.
  • Membekalkan oksigen ke sel-sel badan.
  • Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
  • Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil.
  • Menyelesaikan masalah kelesuan.
  • Mengurangkan risiko parut yang besar.
  • Merendahkan kadar kolesterol.
  • Membantu mencegah kanser.
  • Merendahkan risiko katarak.
  • Sesuai utk semua : remaja, ibu menyusu, berpantang, suami isteri dll.
Tambahan Se dan vitamin E boleh meningkatkan kualiti air mani & mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan,terutamanya pada motilitas sperma.
Vitamin E Shaklee nie 2 dalam 1 taw! Boleh makan dan boleh buat masker. Sama macam ESP juga. 2 dalam 1. Serius, tak rugi beli. :)

* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
 email: mommyfarisazham@gmail.com 
 SMS: 013-7073943 (Deanna) 
 Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi 
 FB: Deanna Aris

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita

Vitamin HOT untuk Wanita