Followers

08 November 2017

Testimoni Omega: Keputusan Peperiksaan Semakin Baik


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Dalam usaha kita nak melahirkan anak yang pintar, keperluan nutrisi yang baik juga amat penting untuk perkembangan tumbesaran anak-anak kita.



Berdasarkan penyelidikan yang dibuat, Omega-3 antara nutrien penting yang membantu dalam perkembangan otak yang sihat untuk kanak-kanak yang sedang membesar.



Jadi hari nie saya nak kongsikan satu Testimoni Omega: Keputusan Peperiksaan Semakin Baik.



Jom layan testimoni.

testimoni-omega-keputusan-peperiksaan-semakin-baik

testimoni-omega-keputusan-peperiksaan-semakin-baik


Consume Omega Guard - result exam semakin baik.



Alhamdulliah, keputusan exam anak semakin baik. Lepas dapat semua result akhir tahun, semua subjek menunjukkan peningkatan. Terutama mandarin. Kalau dulu lulus cukup-cukup je. Memang agak susah untuk saya mengajar bahasa selain daripada bahasa ibunda – Bahasa Melayu. Saya hanya boleh bantu, jika dia translate masalah tersebut dalam bahasa melayu. 


Selepas saya bagi wawa consume Omega Guard, tumpuan belajarnya makin tinggi. Daya ingatan nya juga makin bagus. Usaha dan doa juga sangat penting.Saya juga beri wawa Vit C sebab dia mudah diserang selsema dan alahan kepada habuk. Pada mulanya dia mengalami healing crisis yang teruk juga. Kahak pekat dan kental, batuk dan hidung berasa tidak selesa. Saya sarankan wawa minum banyak air kosong serta teruskan pengambilan Omega dan Vit C. Alhamdullilah, sekarang berasa sangat selesa tanpa selsema.



Diantara kebaikan Omega Guard:

1.Membantu meningkatkan sistem imunisasi kanak-kanak dan dapat merawat demam selsema dan batuk kerana Omega 3 ini bersifat panas jadi bila dimakan secara tidak langsung memberi kesan panas dalam badan.


2. Membantu dalam perkembangan otak kanak-kanak - kajian menunjukkan kanak-kanak yg mula mengambil omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih cergas.


3. Dengan pengambilan Omega 3 juga kanak-kanak lebih cergas dan aktif serta membantu meningkatkan fokus dan daya ingatan kanak-kanak semasa belajar.



Jom pastikan anak-anak kita mendapat khasiat Omega Guard, minyak ikan tulen dalam kapsul lembut yang mudah hadam. 



Nak baca lagi tentang Omega Guard Shaklee klik DI SINI.







These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 




Nak beli produk Shaklee?
Nak JOIN Ahli Shaklee?
Nak tambah duit poket dengan Shaklee?
email: mommyfarisazham@gmail.com 
whatsapp: 013-7073943 (Deanna) 
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi 
FB: Deanna Aris



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita