Followers

10 July 2013

RAHSIA TERBESAR Kekal Bertenaga Hingga ke Petang Semasa Berpuasa

Assalamualaikum dan selamat petang buat semua pembaca setia blog saya.
Alhamdulillah, hari nie hari pertama kita berpuasa. Seronok rasanya dapat berjumpa lagi bulan Ramadhan. Bulan pesta ibadah. Moga kita semua dapat memanfaatkan bulan Ramadhan tahun nie dengan sebaik-baiknya dalam mengharapkan keampunan dan keredhaan Allah SWT.

Macam mana untuk hari pertama berpuasa? Masih lagi bertenaga atau dah meleper?
Cuaca tempat saya hari nie panas terik. Tapi saya masih kekal cergas sampai sekarang. Alhamdulillah. Walaupun sedang mengandung hampir 7 bulan, mengemas, membasuh, melayan kerenah anak saya yang baru nak genap 2 tahun. Apa rahsia saya?

Jom saya kongsikan RAHSIA TERBESAR untuk kekal cergas sepanjang berpuasa.

Rahsia saya sama seperti salah seorang customer Shaklee nie. Jom baca testimoni beliau.

" Alhamdulillah masih bertenaga berpuasa hari ni. pg td hanya bersahur milo+mealshake+performance drink."
Betul!
Performance Drink dapat membantu untuk kekal cergas sepanjang berpuasa.
Boleh diambil semasa bersahur dan juga semasa berbuka.
Ia dapat membantu menggantikan air yang hilang ketika berpuasa, membantu mengimbangi metabolisme air dalam badan dan dapat membantu mencegah kehausan.

Nak lagi mantap anda boleh ambil bersama ESP atau Meal Shakes atau kedua-duanya. InsyaAllah anda tidak terlalu keletihan ketika berpuasa dan dapat kekal cergas sepanjang berpuasa.

Jom order!
Jangan sampai Performance Drink kehabisan stok. Puasa tahun lepas dah pun terjadi! Jadi jom cepat2 dapatkan hari nie!


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 


Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
 SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita