Saturday, 1 April 2017

Chewable Vitamin C Sedap macam Gula-gula!!


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

"Mama..nak gula-gula..."

Macam tu la gelagat anak bujang saya yang sulung nie.. 

Bila mama dia terlupa nak bagi Chewable Vitamin C tu pandai je ingatkan mama.


vitamin c kunyah atau hisap
Chewable Vitamin C pilihan saya untuk anak2 saya
Gambar ehsan google



Image may contain: 1 person, indoor
Oh sayang...boleh tak kecikkan mata tu sikit huhuhu

Faris memang suka makan Chewable Vitamin C nie.
Betul rasanya memang macam gula-gula. Masam-masam manis gitu...
Sedap!!

Umur 6 tahun macam Faris nie memang waktu dia tengah lasak. Kalau korang ada anak-anak yang sebaya macam Faris nie memang bagus sangat amalkan Chewable Vitamin C nie.

Maklum lah..tengah lasak macam nie memang terdedah dengan macam-macam kan. So bila amalkan Chewable Vitamin C nie boleh jadi sebagai perisai.

Tak ada la bila nak keluar rumah kena pakai topeng muka segala macam iklan kat tv tuu hihihii...

Oh ya, vitamin C nie tak disimpan di dalam badan ya. Jadi ia kena ambil setiap hari. ^_^

Jangan lupa dapatkan perisai anak anda sekarang! Harga hanya RM40 sebotol.



* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 



Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS / whatsapp / telegram: 013-7073943 (Deanna) 
FB: Deanna Aris

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~