Followers

13 April 2017

Mereka Gembira Amalkan Herb-Lax Perut Jadi Kempis!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Herb-Lax nie memang best tau. Lepas makan Herb-Lax rasa badan ringan betul. Perut pun rasa macam lapang je. Masa membuang macam tak percaya macam tu banyak najis yang tersimpan dalam perut!huhuhu...



Salah satu fungsi Herb-Lax dapat bantu kita mengempiskan perut! Kan best tu....sambil detox membuang lancar, perut pun jadi kempis! Seronok sangat tau.


Jom kita layan apa kata mereka yang dah cuba Herb-Lax.


perut kempis dengan herblax



peur kempis dengan herblax



perut kempis dengan herblax


Kalau korang ada masalah perut buncit cubalah amalkan Herb-Lax.


Korang tau tak salah satu sebab perut kita buncit adalah disebabkan kandungan KERAK USUS (najis yang tersekat) di dalam usus kita yang sepanjang 24 kaki tu. Jangan terperanjat kerak najis nie mungkin mencecah berat 3-5 kg!


Sebotol Herb-Lax hanya RM55 sahaja! Sangat berbaloi untuk kesihatan usus korang tau dan jauh lebih murah berbanding kos rawatan kanser usus! Betul tak betul? ^__^


 Herblax
Klik pada gambar untuk membuat pesanan terus


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 



Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS / whatsapp / telegram: 013-7073943 (Deanna) 
FB: Deanna Aris 



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita

Vitamin HOT untuk Wanita