Popular Posts

Wednesday, 19 April 2017

Malang Tak Berbau

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


nasihat aki malang tak berbau


Sungguh malang memang tak berbau!
Kalau dah berbau, tidak ku ke dapur hari tu..hehe..


Siapa orang jawa mesti tau kan sambal tutuk @ ketuk. Sambal yang dibuat daripada cili padi, ikan bilis dan bawang. Semua nie digoreng. Kalau saya suka yang kering. Yang kering nie buat tanpa letak bawang. Bila letak bawang tu dia basah sikit. Menu wajib tiap hari. Mesti ada. Hehe...


Nak jadi cerita masa nak angkat lada dari kuali tu, tiba-tiba dia meletup! Pup!! (bunyi lada meletup la tu kiranya hehe).. Aihhh selalu masuk je dalam minyak panas terus je meletup-letup. Hari nie...masa nak angkat pulak dia meletup. Jejari jemari ku kena minyak panas.. Muka pun ada kena sikit. Terus ku campak sudip. Berlari-lari pegi ambil Herbal Blend. Sapu sebanyak mungkin tempat yang melecur kena minyak panas. 


Lega. Mujur ada Herbal Blend.


Alhamdulillah. Tak ada gelembung macam selalu bila kena benda panas tu. Tak lagi pedih-pedih kulit. Dan juga tak ada kesan. Alhamdulillah... Herbal Blend sangat membantu.


==============================================================

Herbal Blend nie memang best! 
Diperbuat daripada ekstrak semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse, chestnut yarrow dan rosemary. Ia juga dingin, bermentol, tak berminyak dan tak melekit.

Kebanyakkan tumbuhan herba yang menjadi ramuan istimewa Herbal Blend nie mempunyai sifat anti-radang dan anti-bakteria. Ada juga yang bersifat antioksidan yang tinggi dan juga antiseptik semulajadi.


Best tak best? 


Herbal Blend nie pun sangat berkesan melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah terutamanya kat tumit kaki, siku dan lutut. Boleh buat lotion harian. Saya suka sebab dia tak melekit. Banyak lagi tau boleh buat dengan Herbal Blend nie. Tak rugi ada 2 3 tiub kat rumah.


Harga hanya RM30. Harga nie sah sehingga 30 April 2017 sahaja. Mulai 1 Mei harga dah berubah. ^_^


Saya percaya korang semua perlukan Herbal Blend nie selain dapat membantu korang terutamanya di saat kecemasan. Segera hubungi saya untuk dapatkan Herbal Blend ya. ^__~



* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 



Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS / whatsapp / telegram: 013-7073943 (Deanna) 


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~