Followers

13 April 2017

Kerap Sakit?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Teringat dekat tempat kerja lama saya dulu. Ada staff yang kerap sangat tak sihat. Bila pergi klinik panel, doktor dah tak beri MC dah. Selalu sangat MC katanya. Kesian tengok...terpaksa balik semula ke ofis sambung kerja dengan badan yang tak sihat. Kita nie bila tak sihat mana la ada mood nak kerja kan... Rasa nak rehat je...

Image result for sakit demam


Korang ada masalah sama macam tu ke?
Minggu nie MC demam. Minggu lepas dah MC jugak selesema teruk. Bulan lepas pulak batuk-batuk. Pendek kata sebulan tak cuti tak sah! Sampai malu dengan bos kan...



Kalau korang ada masalah yang sama, saya sangat sarankan korang amalkan Herb-Lax seminggu sekali.

Kenapa Herb-Lax?

Biasanya mereka yang ada masalah pembuangan air besar, yang tak dapat membuang dengan konsisten setiap hari akan mempunyai risiko badan cepat letih, badan naik, mood tak seimbang, dan yang paling teruk kerap sakit.


Tu la sebab pentingnya proses pembersihan usus nie.
Bila usus sihat, barulah sistem pertahanan badan jadi lebih kuat terutama bila kita dapat membuang dengan lancarnya ^__^


Image result for proses pembersihan usus


Saya juga amalkan Herb-Lax. Memandangkan saya suri rumah, boleh ambil bila-bila je. Kalau korang bekerja, boleh amalkan bila cuti hujung minggu. Hasilnya memang badan akan rasa lebih ringan dan bertenaga. 



* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 



Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS / whatsapp / telegram: 013-7073943 (Deanna) 
FB: Deanna Aris 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita

Vitamin HOT untuk Wanita