Followers

12 January 2014

Testimoni Alfalfa: Jadi seperti ANAK DARA Semula, suami pun TERTAMBAT, seronok "DAPAT"

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sempena promosi Alfalfa bulan nie, saya suka nak share kebaikan dan kelebihan Alfalfa nie. Ia bukan saja terkenal sebagai Milk Bosster di kalangan ibu menyusu, malah ia juga sudah terbukti dapat membantu memulihkan masalah keputihan. Yang paling best, Alfalfa nie juga berfungsi sebagai Kacip Fatimah. Alfalfa memang antara supplement yang paling HOT dikalangan para isteri. Jom kita layan testimoni.


Alhamdulillah. Setelah sebulan setengah saya mengambil ALFALFA scr istiqamah, masalah KEPUTIHAN saya dah pun pulih! Sebelum ni apa yg saya rasa...?? Saya rasa rendah diri sbb malu dan kerap ke tandas disbbkan rasa kurang selesa akibat masalah KEPUTIHAN yg melanda diri. Kini, masalah tiada lagi dan keyakinan diri semakin terserlah.
Yang amat mengujakan, seminggu sebelum saya menghabiskan ALFALFA saya tambah dengan Vitamin E. Memang HEBAT. en Hasben pun TERTAMBAT. seronok "DAPAT"..hihihi... Teringin jadi anak dara semula setelah dapat anak..Cubalah ALFALFA + Vitamin E seperti saya.

Tak lupa juga jasa ALFALFA ni, selain memulihkan masalah dalaman wanita ia juga merupakan MILK BOOSTER kpd ibu2 yg MENYUSUKAN anak. Risau SUSU MERUNDUM? Yakinlah dengan ALFALFA beserta doa. Memang TERBAIK sbb manfaat bkn saja pd kita (pengilang susu original) tp anak kita pun merasai nikmat minum susu yg banyak dan en hasben pun bersyukur byk :)

Jadi, tunggu apa lagi...saya pilih SHAKLEE, anda bagaimana?


Cepat2 dapatkan Alfalfa dengan penjimatan hebat bulan nie. Tak rugi beli. En hasben pun leh makan sama.

Lagi banyak testimoni klik DI SINI.

* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS/whatsapp: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita