Followers

03 February 2013

Keputihan hilang, suami pun sayang!

Dulu saya pun ada keputihan. Tapi alhamdulillah, tak teruk sampai gatal pada kemaluan dan berbau. Namun, saya terpaksa juga pakai pantyliner setiap hari bila pergi kerja untuk keselesaan sepanjang waktu bekerja. Walaupun sedikit, tapi ia tetap buat saya rasa tak selesa. 

Sebenarnya tak terfikir nak merawat keputihan nie, sebab fikir tak teruk dan mungkin biasa2 je. Saya fikir itu normal. Tapi nasihat saya, jika anda juga mengalamai keputihan, tolong tolong tolong jangan di pandang remeh masalah keputihan anda tu. Terutamanya bila anda mengalami kegatalan pada kemaluan, selalu keluar cecair berwarna putih dan kekuningan disertai dengan bau, mengalami ketidakselesaan apabila bersama suami dan terpaksa memakai pantyliner setiap hari.

Jangan anggap ia nya boleh sembuh dengan sendirinya. Ia perlu di rawat sebelum penyakit menjadi bertambah parah.


Tahukah anda?

Keputihan adalah disebabkan oleh jangkitan bakteria bakteria seperti Bacteria Vaginosis ataupun kulat seperti Trichomoniasis dan Candida Albican.
Kesan daripada jangkitan kulat ini akan bertambah teruk jika tidak di rawat kerana kulit ini boleh merebak keseluruh tubuh dan boleh menyerang organ-organ penting dalam badan. Ia juga boleh merebak kepada pasangan. Organ seksual suami akan mengalami kegatalan, kemerahan, kesakitan dan juga kulit melecet jika terkena jangkitan tersebut.


Vitamin Shaklee yang dapat membantu:

Alfalfa Complex


Apa kata mereka yang berjaya merawat keputihan:

Set B turut mengandungi Alfalfa




" Saya suka, suami pun sayang"..seronok kan?

Saya sendiri mengamalkan alfalfa. Alhamdulillah sejak amalkan alfalfa, dah tak berguna lagi pantyliner. :)

Rawatlah keputihan dan buatlah suami anda tersenyum selalu pada anda!


Klik DI SINI untuk mengetahui keistimewaan dan khasiat alfalfa.


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui email mommyfarisazham@gmail.com atau SMS 013-7073943 (Deanna) untuk maklumat lanjut. Jangan lupa LIKE fan page Dunia Vitamin Semulajadi untuk mendapatkan PROMOSI HEBAT & INFO PERCUMA!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita