Followers

26 March 2013

Ibu Hamil 8 Bulan Mampu Dukung Anaknya 11kg Naik Tangga Sampai Tingkat 4!

Bila baca tajuk entry saya kali nie, apa ya yang ada dalam fikiran pembaca semua?
Saya pun turut membayangkan seorang ibu hamil 8 bulan, masa dah macam nie biasanya kita dah termengah-mengah nak bawa diri sendiri. Apatah lagi nak bawa benda-benda berat. Tapi berlainan dengan customer kami yang mengamalkan Ostematrix Shaklee, mampu mendukung anaknya yang beratnya 11kg naik tangga sampai tingkat 4! 

Jom ikuti pengalaman Puan Intan;


Ibu hamil memerlukan 1000 mg sehingga 1300 mg kalsium sehari untuk pembentukkan tulang dan gigi bayi. Pengambilan kalsium juga dapat membantu mengurangkan sakit-sakit belakang, kebas atau kejang kaki yang biasanya dialami oleh ibu mengandung.

Jadi buat ibu-ibu yang sedang hamil dan sering mengalami sakit belakang, boleh lah mencuba Ostematrix Shaklee dalam membantu menyelesaikan ketidakselesaan yang anda alami.

Promosi Ostematrix Beli 6 Percuma 1 masih berlangsung. Jom dapatkan Ostematrix pada harga menjimatkan!
Jika anda mempunyai kekangan kewangan, kami di Euphoria juga ada promosi hebat untuk anda. Nak tau sila email atau PM saya di FB ya! 


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 

* Sila dapatkan konsultasi penuh dengan pengedar anda untuk maklumat lebih lanjut. 

* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita