Followers

11 March 2013

Perubahan Ketara Setelah Amalkan Set Ibu Mengandung



Alhamdulillah. 
Set Kehamilan Shaklee dapat membantu ibu-ibu di luar sana dalam memberikan kesihatan dan kecergasan sepanjang kehamilan mereka.


Apakah kebaikan vitamin yang terdapat dalam set ini?

Vitalea merupakan multivitamin terbaik yang dilengkapi dengan zat besi. Ia dapat berfungsi sebagai penambah tenaga segera, pemberi tenaga dan memberikan kecergasan kepada tubuh. Ia juga berfungsi sebagai pelengkap nutrisi di mana ia lengkap dengan 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang disarankan oleh RDA.

Manakala B-Complex membantu menukarkan makanan kepada tenaga dan dapat mengurangkan masalah keletihan atau kelesuan. Ia juga dapat membantu dalam melawan tekanan seperti stress. Bagi si ibu, vitamin B ini juga dapat membantu mengurangkan dan mencegah mual dan muntah yang kebiasannya di alami pada awal kehamilan. Ianya juga lengkap dengan 8 kumpulan vitamin B termasuk asid folik.

Vitamin C pula dapat membantu meningkatkan sistem imun, membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik dan membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.

Dengan pengambilan 1000 mg sehingga 1300 mg kalsium (bagi ibu-ibu yang mengandung) sebelum tidur dapat membantu memperbaiki kebas-kebas, kekejangan dan sakit belakang yang biasa di alami oleh ibu mengandung. Ostematrix atau Kalsium juga dapat membantu meringankan stress dan menggalakkan tidur yang selesa.


Promosi Ostematrix masih berlangsung. Jom dapatkan Set Ibu Mengandung ini pada harga yang istimewa sempena promosi Ostematrix. Bulan ini saja taw!


Jika anda mempunyai kekangan kewangan untuk memiliki set ini, sila email atau PM saya di facebook atau fan page untuk saya berikan anda bantuan untuk memiliki set ini pada bajet anda.

 


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 

* Sila dapatkan konsultasi penuh dengan pengedar anda untuk maklumat lebih lanjut. 

* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita