Followers

10 March 2013

SET J - Vitamin Cadangan Untuk Ibu Mengandung

Tahniah bagi anda yang telah disahkan hamil. Alhamdulillah, rezeki daripada Allah. Bagi mereka yang menantikan kelahiran anak pertama, kedua, ketiga atau keempat atau seterusnya anda harus tahu bahawa adalah penting bagi ibu mengandung mengambil pemakanan yang seimbang. Bukan sahaja pemakanan seimbang, malah ibu hamil juga digalakkan untuk mengambil vitamin yang baik bagi mengekalkan kesihatan si ibu dan kesejahteraan bayi di dalam kandungan.

Jika anda ibu hamil yang sering atau mudah dijangkiti selesema atau demam atau inginkan tenaga yang berpanjangan, cubalah SET J (Vitamin Cadangan Untuk Ibu Mengandung), insyaAllah anda akan rasai perbezaannya.


SEJ J1 - Ibu mengandung pada trimester pertama

  1. Vitalea: Multivitamin terbaik yang dilengkapi dengan zat besi. Membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.
  2. B-Complex: Lengkap dengan 8 kumpulan vitamin B termasuk asid folik. Asid folik dan B12 membantu pembentukkan sel-sel darah merah dalam tubuh. Jumlah asid folik yang mencukupi dalam diet seharian dapat membantu mencegah kecacatan tiub neural bagi wanita yang merancang kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400 mcg.
  3. Vitamin C: Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan dan berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta kesihatan keseluruhan tubuh badan.
  4. Ostematrix / Kalsium: Ibu mengandung memerlukan 1000 mg sehingga 1300 mg kalsium sehari untuk pembentukkan tulang dan gigi bayi. Pengambilan kalsium juga dapat membantu mengurangkan sakit-sakit belakang, kebas atau kejang kaki yang biasanya dialami oleh ibu mengandung.



 SEJ J2 - Ibu mengandung pada trimester kedua & ketiga
  1. Vitalea
  2. B-Complex
  3. Vitamin C
  4. Omega Guard: merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan Omega Guard dapat menyediakan 1000 mg asid lemak Omega 3 termasuk DHA dan EPA. Ia juga perlu untuk menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang hanya diperolehi melalui pemakanan.

Anda tidak perlu lagi untuk mengambil obimin dan asid folik yang dibekalkan oleh doktor, jika anda telah mengambil set-set di atas. 


 

Begitulah kata doktor yang ditemui oleh customer kami. InsyaAllah, supplement Shaklee selamat diambil oleh ibu mengandung. Bukan sahaja selamat untuk ibu mengandung, malah untuk setiap golongan kerana Shaklee adalah 100% semulajadi, tiada bahan-bahan yang terlarang, tanpa bahan pengawet, tanpa bahan perisa tambahan atau pemanis tiruan.


Klik DI SINI untuk melihat testimoni ibu-ibu yang telah mencuba set ini.


* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 

Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita