Followers

05 March 2013

Hamil Anak Kedua

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi Yang Maha Pemberi Rezeki di atas segala nikmat Nya. Alhamdulillah saya disahkan hamil anak kedua. Memang saya dengan suami sangat tunggu-tunggu kedatangan cahaya mata kami yang kedua nie. Semoga saya dan anak saya dalam kandungan nie sihat dan selamat. 

InsyaAllah tak lama lagi Faris ada la kawan. Kadang kesian tengok Faris main sorang-sorang. Kalau dapat anak lelaki lagi pun saya tak kisah, sebab boleh la jadi teman lasak Faris. Suami saya pulak nak kan anak perempuan. Biar sepasang katanya. Ape pun bergantung pada rezeki yang Allah nak bagi kan? Kami terima seadanya. 

Masa buat ujian sendiri kat umah, menggigil juga nak tau berapa line yang keluar. Selang beberapa minit, keputusannya..satu line lagi tue tak berapa nak jelas.

sumber google



Terus panggil en suami. Sebab tak pasti betul ke saya hamil. Kalau ikutkan period memang dah lambat 2 minggu. En suami cuma senyum je. Lepas dua minggu baru saya ke klinik buat pengesahan. Alhamdulillah, memang confirm saya hamil 8 minggu!

Memang perasaan tue sangat-sangat gembira! Tak dapat nak diterangkan dan digambarkan perasaan kami. Alhamdulillah Allah bagi lagi kami rezeki secepat ini. Syukur alhamdulillah.

Bagi sahabat-sahabat saya yang belum hamil, jangan putus asa ya. Teruskan berdoa. Mohon supaya Allah murahkan rezeki kita. 

Oh ya, kami di Shaklee juga ada Set Kesuburan untuk anda dan pasangan. Anda boleh amalkan set kesuburan ini sebagai sebahagian daripada usaha untuk mendapatkan cahaya mata. 




Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita