Followers

07 March 2013

Kulit Baby Makin Cerah dan Gebu




Gabungan ESP + Alfalfa memang tidak asing lagi di kalangan ibu-ibu yang menyusu. Kedua-duanya memang terkenal sebagai milk booster bagi ibu menyusu.

Namun, rahsianya ia bukan sekadar milk booster.

Pengalaman Puan Nor mengamalkan ESP + Alfalfa, membuahkan hasil yang sangat lumayan. Bukan sahaja untuk diri beliau sendiri, malah untuk baby beliau juga, Qhalish.

Kepuasan bagi diri beliau dapat menyediakan bekalan EBM untuk anaknya. Bonusnya pula, beliau dapat mengembalikan berat badan ideal seperti sebelum mengandung. Seronok kan?

Untuk anaknya Qhalish, bukan saja kenyang dengan susu ibu yang penuh khasiat, kulitnya juga semakin cerah dan gebu. Kita nie sebagai ibu, walaupun kita tak mempunyai kulit yang cantik tapi dalam hati tu mesti impikan anak kita berkulit cerah dan gebu. Kan? Tu yang masa mengandung sibuk nak minum susu soya, sebab nak kulit anak cerah. Bagi yang berhajat, lepas nie boleh amalkan ESP masa mengandung yea. Atau pun boleh contohi Puan Nor yang mengamalkan ESP semasa menyusukan anaknya.

Dan pastinya ia satu pelaburan yang sangat berbaloi.


Ketahui Keunikan ESP klik DI SINI.

Ketahui Keistimewaan Alfalfa dan Khasiatnya DI SINI.


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 

* Sila dapatkan konsultasi penuh dengan pengedar anda untuk maklumat lebih lanjut. 

* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita