Followers

16 April 2014

Kulit muka putih bersih pakai apa? Macam kulit baby!

Assalamualaikum & selamat sejahtera.

Siapa nak kulit macam baby?? Haaa...cepat angkat tangan!!hehe...
Saya pasti anda yang baca entry saya hari nie mesti nak tau rahsia dapatkan kulit macam baby kan..kan..kan..kulit baby yang lembut..halusssss...gebu tu...

Jom saya share testimoni daripada salah seorang pengamal ESP Shaklee. Nie lah rahsia beliau dapat kulit putih bersih macam kulit baby!


Assalamualaikum. .saya nak share testimoni saya sendiri. .alhamdulillah hasil yang Allah nak bagi dengan usaha saya dengan amalkan esp. .masuk nie da 3can saya minum. .sedara saya puji kulit makin putih..hihi seronok ! Sekarang kalau pegi mane mane orang mesti tanye kulit muka putih,bersih pakai ape?macam kulit baby. .hihi
Pada asalnyer saya mmg pakai produk safi balqis perfect ten tu , da lame da saya pakai tapi takde lagi yang puji kulit bersih , putih n muke pun selalu jugak naek jerawat bila time nak dtg period. .tp selepas saya amalkan esp , jerawat tak datang da bile nk period. .Alhamdulillah syukur dengan keajaiban esp nie. .mak pun cakap kulit saya nmpk lembab jer tak kering.
Esp memang terbaek !!

supplement untuk kulit putih bersih macam kulit baby, supplement untuk kulit gebu, putih

Tak susah pun nak dapatkan kulit macam baby kan... Minum ESP dengan sabar dan konsisten. InsyaAllah dapat hasil yang diidamkan. 

Jom cantik!

nak KURUS: ESP mengawal selera makan..

nak PUASA: ESP memberi rasa kenyang lebih lama..membekalkan tenaga sepanjang hari

nak TAMBAH SUSU IBU: ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu

nak CANTIK: ESP menggebu, melicin dan menganjalkan kulit

nak SIHAT: ESP menyihatkan tubuh keseluruhannya..

kalau PREGNAN:ESP menguatkan rahim, untuk pembentukan otot baby

NAK PREGNAN: ESP memelihara dan memulihara rahim.. membekalkan tenaga
 
ESP memang BEST kan? Jadi apa tunggu lagi? Belum cuba belum tau... :)

Nak tau lebih lagi apa yang BEST SANGAT pasal ESP nie? Klik DI SINI.

Nak lihat lagi customer Shaklee yang berpuas hati dengan ESP, klik DI SINI.


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com
SMS: 013-7073943 (Deanna)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita