Supplement Untuk Kulit Kusam & Berparut

Assalamualaikum & selamat sejahtera

Siapa kat sini yang tak nak kulit cantik berseri? Memang tak ada la kan yang nak jawab 'tak nak' pada kulit yang cantik berseri kan? Pastinya semua nak kan kulit yang cantik berseri...atau pun yang lebih best lagi cantik tanpa make up.

Nak cantik kita mesti lah pastikan sel2 kita dalam keadaan yang sihat dulu. Bila sel2 kita sihat, barulah terhasil kulit yang sihat, cantik dan bebas dari sebarang masalah. Jangan sibuk jaga luaran saja tau, dalaman juga perlu di jaga untuk pastikan sel2 kita sihat. 

Vitamin2 yang sinonim dengan kecantikan adalah seperti vit B, C & E. Pengambilan bersama ESP (protein) juga sangat penting tau kerana sel2 terbina daripada protein.


Testimoni ESP, VIT C & E:


Suzie Ardiana Ghapar
Testimoni diri sendiri...
Ingat lagi tahun 2011/2012 muka ni berminyak, berjerawat & berparut. Masa tu hanya fikir nak kulit bersih dgn produk kecantikan luaran. Tapi tak menunjukkan sbrg kesan. Guna produk jenama yang bagus pun kalau kulit dalaman tak sihat, mmg sukar nak nampakkan kesan. Lepas kenal Shaklee, baru sedar nak kulit cantik di luar, sel & tisu dalam kulit perlu sihat dahulu. Semenjak amalkan set kecantikan kulit tahun 2012, kesihatan kulit saya semakin baik, parut semakin pudar & takde lagi jerawat. Anda pun perlu cuba!



Fungsi setiap vitamin:

Vitamin C & E:

Kedua2 vitamin anti oksida ini dapat membantu mempercepatkan baik pulih semulajadi kulit untuk mengelakkan kerosakan yang lebih teruk yang menyebabkan pigmentasi dan jeragat. Ia juga dapat melindungi kulit daripada panahan cahaya matahari dan mengelakkan daripada kanser kulit


ESP:

Sel yang sihat memang sangat penting untuk dapatkan kulit yang cantik. Tahu tak protein diperlukan untuk penghasilan sel dan membaiki sel tisu dalam badan. Jadi dengan pengambilan ESP dapat membantu menghasilkan sel2 yang sihat. Bila sel sihat, ia mampu menyerap semua nutrien dan zat vitamin dengan baik dan optimum. Sebab tu bila ambil ESP bersama dengan vitamin2 yang lain kesannya akan lebih cepat.


Jom dapatkan vitamin kecantikan Shaklee untuk perlindungan kulit dan membantu mendapatkan kulit yang cantik berseri!

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.  




* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com
SMS: 013-7073943 (Deanna)

Comments

Popular posts from this blog

Kenali Tanda-tanda Tubuh Kekurangan Vitamin B-Complex

Pil Perancang yang Sesuai Untuk Ibu Menyusu

Tips Kurangkan Sakit Belakang Ketika Hamil