Followers

08 March 2013

Wajah Berseri-seri & Kelihatan Seperti dalam Lingkungan Umur 20an



 


Memang seronok bila customer bagi feedback yang positif setelah mengamalkan produk Shaklee. Kebanyakkan daripada mereka mendapat EXTRA BONUS apabila konsisten menggunakan produk Shaklee. Alhamdulillah.

Seperti Puan Nazlin, tujuan asal beliau amalkan produk Shaklee adalah bertujuan untuk menurunkan berat badan. Tanpa disedari, belaiu juga mendapat EXTRA BONUS apabila masalah kulit muka beliau sebelum nie telah dapat di atasi dan menjadikan muka beliau berseri-seri. Muka pun kelihatan jauh lebih muda daripada yang sebelumnya. 

Mari saya terangkan serba sedikit fungsi setiap vitamin yang diamalkan oleh Puan Nazlin selain untuk menurunkan berat badan.



Herb-Lax & Alfalfa
  • Kedua-duanya amat diperlukan untuk proses detox. Di mana detox penting untuk mengeluarkan toksin yang berlebihan dalam badan. Jika banyak toksin yang terkumpul dalam badan, ia akan menyukarkan badan untuk menyerap nutrien samada daripada supplement atau diet seharian.

Lecithin
  • Ianya bukan semata-mata sebagai pemecah lemak, malah ia juga turut membantu dalam mencantikkan kulit, menghaluskan kulit, dan melambatkan penuaan.

ESP
  • ESP dapat memberikan rasa kenyang lebih lama, secara tidak langsung ia dapat membantu dalam pengurusan berat badan. Selain itu, ESP sangat diperlukan untuk memelihara otot dalam badan.
  • Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana parut yang terjadi adalah akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.
  • ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri



Jika anda memilih untuk mengamalkan produk Shaklee, insyaAllah pelaburan anda adalah pelaburan yang tidak merugikan. Berbaloi-baloi! :))




* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 

* Sila dapatkan konsultasi penuh dengan pengedar anda untuk maklumat lebih lanjut. 

* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita