Followers

07 May 2013

Turun 4KG Setiap Bulan dengan Set Slimming Shaklee

Testimoni Set Slimming Shaklee Untuk Ibu Menyusu:

Set Slimming Shaklee Ibu Menyusu

**Tak perlu cerita panjang2 kot...Gambar boleh menceritakan semuanya..hi3...Hasil nie saya dapat 5 bulan consume Set Pelansingan...
**Dengan cara diet yang sihat walaupun tak bersenam...masih konsisten turun 3-4 kg setiap bulan...Turun berat cara chat tak perlu risau badan naik kalau stop makan vitamin...Supplement nie mempercepatkan proses...Diet tanpa Supplement lambat la ckit nak turun yea..
**Mesti ramai ingat diet tak leh makan...salah tue...diet adalah amalkan cara pemakanan yang sihat...
**Kurangkan minyak & karbohidrat...Bukan tak leh makan nasi n lauk sedap2...saya still makan nasi time lunch+lauk yang sedap2...hi.
**Thanks Shaklee...
~ Puan Aida


Kelebihan Set Slimmng Shaklee:

Herblax:
  • sebagai detox dan mencuci usus. 
  • jika terdapat bahan-bahan yang tidak diingini terdapat pada usus, ia akan dibersihkan dan seterusnya membantu penyerapan vitamin-vitamin lain dalam badan dengan lebih berkesan. 

Lecithin:
  • membantu memecahkan lemak dan kolesterol dalam badan. Lemak-lemak yang tidak diingini akan dibuang dengan bantuan Lecithin.

Alfalfa: 
  • dikenali sebagai Raja Segala Tumbuhan. 
  • pembantu kepada lecithin untuk membawa keluar lemak dan kolestrol
  • bertindak sebagai fiber untuk mengangkut keluar lemak-lemak yang telah terurai. Hanya alfalfa saja yang mengandungi saponin, seperti span yang berindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.
  • Ia juga adalah pakar detox kerana dapat menyahkan toksin dari dalam badan.

ESP (Energizing Soy Protein / Soy Protein Isolate Powder) :
  • dapat memberikan  rasa kenyang lebih lama. Pengambilan ESP membantu anda untuk menjaga nafsu makan dan dapat mengelakkan anda daripada mengambil  makanan ringan yang tidak berkhasiat.
  • membantu membakar lebih 35% kalori dan membantu menjaga otot bagi menghalang semula berat naik dengan mudah.
  • mempercepatkan penghasilan susu dan memekatkan susu ibu. 
  • ESP juga membantu untuk mendapatkan kulit yang lebih cantik, menghilangkan parut dan menegangkan payudara.


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita