Followers

30 March 2017

HERBAL BLEND: Krim Serbaguna Paling Selamat, Bebas PARABEN



Assalamualaikum & selamat sejahtera.


Ada lagi yang tak kenal krim best Herbal Blend nie? Krim nie juga antara item yang memang wajib ada kat rumah. Saat2 kecemasan macam luka2 kecil krim Herbal Blend nie memang sangat membantu. Boleh jadi macam first aid gitu...


Macam kita nie suri rumah kan selalu memasak kadang2 tu ada la terkena percikan minyak panas... bila kena tu cepat2 sapu Herbal Blend nie... best tau rasa sejuk je dan yang penting tak menggelembung...dan paling best lagi tak ada parut hehee..

Pernah anak saya lutut dia luka jatuh sampai darah menitik-nitik ke lantai! Kalau dah sampai darah menitik-nitik tu korang pun mesti dapat bayangkan luka tu dalam... masa tu tak fikir apa dah terus ambil Herbal Blend nie...sapu kat tempat luka tu..

Alhamdulillah, walaupun luka dalam, luka dia cepat kering dan tak bernanah. Cuma berparut jela huhuu...luka dalam kan...ada la parut..hehehe..

Saya memang suka giler buat losyen. Mintak maaf laaa sekarang dah tak pandang losyen2 yang jual kat kedai2 tu...hihihii.. Best tau krim nie tak melekit bila kita pakai. Tak sama macam losyen2 yang sedia ada kat kedai tu. Pada korang yang keje dalam aircond tu krim nie memang HIGH RECOMMENDED!!

Bila sapu kat tumit yang merekah atau kasar tu memang nampak perubahan. Dah tak payah dah nak invest mahal2 nak cantikkan tumit. Pakai Herbal Blend pun dah cukup dah..hehee..

Harga pun sangat berbaloi. Hanya RM30 je. Daripada baby sampai la yang dewasa pun boleh pakai.

Tak rugi ada kat rumah tau! ^___^



* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 



Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS / whatsapp / telegram: 013-7073943 (Deanna) 


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita