Followers

15 January 2013

Saya Tak Perlukan P****ol Lagi!

Alhamdulillah. ALLAH jualah yang memberi penyakit, namun DIA jugalah penyembuh penyakit.
Segalanya dengan izin ALLAH SWT. Kita sebagai manusia hanya mampu berusaha & berikhtiar untuk menyembuhkan penyakit. 

Ada juga segelintir daripada kita bertanggapan supplement adalah ubatan ubatan. Supplement bukanlah ubatan tetapi merupakan makanan tambahan untuk melengkapkan nutrisi yang lengkap kepada sel tubuh. Supplement juga dapat membantu dalam mengukuhkan sistem imun badan untuk melawan sebarang jangkitan.

Saya sendiri dah lama lupakan P****ol sejak kenal Shaklee. Kalau macam saya demam atau selesema saya tingkatkan pengambilan Vitamin C. Bila sakit kepala plak, saya suka amik Vitamin B. ALhamdulillah sangat2 membantu berbanding ubat-ubatan. Kalau amik ubatan confirm mengantuk je..nak baik pon lambat..huhu. Lagi pun ubat-ubatan boleh memberi kesan sampingan yang tidak dingini.

So hari ni saya nak kongsikan kegembiraan pengamal2 vitamin Shaklee yang hanya amalkan pengambilan vitamin untuk kembali sihat seperti biasa.



















 Pilihlah kehidupan yang lebih sihat bersama Shaklee. Pilihan di tangan anda. :)


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui email mommyfarisazham@gmail.com atau SMS 013-7073943 (Deanna) untuk maklumat lanjut. Jangan lupa LIKE fan page Dunia Vitamin Semulajadi untuk mendapatkan PROMOSI HEBAT & INFO percuma!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita