Followers

12 June 2013

Meal Shakes Memberi Kelegaan Kepada Ramai Ibu

Memang berselera dah Faris bila makan sekarang. Sangat berbeza dengan sebelum nie...makan sekadar 2 3 suap je. Alhamdulillah, Meal Shakes sangat membantu.

Bukan saya saja, malah ramai ibu-ibu yang telah mencuba bersetuju dengan saya. Meal Shakes bukan saja dapat membantu menambah selera makan anak-anak, malah ia juga dapat membantu meningkatkan sistem imun anak. Sangat bagus diamalkan jika anak-anak anda kerap demam dan selesema. Jika anak anda selalu sembelit atau kerap buang najis keras bantulah mereka dengan Meal Shakes. Meal Shakes sangat kaya dengan serat larut yang dapat membantu proses peristalsis dalam kolon (pembuangan) berjalan dengan lebih lanjar dan proses detoks dapat berlaku secara neutral.

Sejak Faris berselera makan nie, barulah tau makanan kegemaran dia. Faris suka makan nasi dengan sayur kacang. Tak kisahlah kacang panjang ke, kacang bende ke, kacang buncis ke janji kacang. Campur dengan ayam atau ikan dia tak kisah. Asalkan ada sayur kegemaran dia, memang selera dia makan. Senang hati bila dia dah berselera nak makan.


6 Fakta Tentang Meal Shakes
  1. Nutrisi lengkap: Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral dalam tubuh. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak
  2. Membekalkan Nutrisi kepada sel tubuh: Kaya dengan protein (tidakmengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dll
  3. Membantu tumbesaran: Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar
  4. Anti-Oksida: Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan
  5. Mengembalikan seri wajah: mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, dan memberikan wajah atau kulit yang lebih cantik
  6. Detoksifikasi: Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisi buangan dari perut dan usus
  7. Rasanya yang lazat: Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Rasa yang seakan-akan ice-cream vanilla

Apa pula kata ibu-ibu yang lain?

Testimoni: Anak 5 tahun tiada lagi sembelit & selera makan membuak-buak


Testimoni: Anak bermasalah kerap buang air besar najis keras dapat diatasi


Testimoni: Anak 1 tahun 10 bulan sehari 3 kali makan & rajin minum susu


Testimoni: Masalah anak kerap demam dan selesema berjaya diatasi & mula makan banyak



Alhamdulillah, Meal Shakes membantu ramai ibu-ibu dalam mengatasi masalah kesihatan anak mereka. Memang tak syak lagi, bila anak sihat dan ceria, kegembiraan tentu terpancar di wajah si ibu.

Meal Shakes adalah antara supplement yang boleh diberikan kepada anak yang berumur setahun dan ke atas. Namun, ia bukanlah diberikan setiap hari.

Jom para ibu, kita grab Meal Shakes sempena promo Beli 6 PERCUMA 1 bulan nie. Anda juga boleh berkongsi bersama anak anda. Tak rugi!
Jika anda pertama kali ingin mencuba dan tak mahu beli banyak, beli 1 masih ada HARGA ISTIMEWA. Tapi kalau beli 2 LAGI ISTIMEWA!


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 


Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 
Fan page: Dunia Vitamin Semulajadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita