Followers

26 June 2013

PENGAKUAN SEBENAR: Keberkesanan Yang Cukup Positif Mengamalkan Set Berpantang & Suami Bertambah Sayang

Pengakuan sebenar customer kami yang pada mulanya mengamalkan Set Berpantang Shaklee. Dek kerana jatuh cinta dengan Set Berpantang Shaklee, sehingga kini beliau masih mengamalkan vitamin Shaklee dengan mengamalkan Set Ibu Menyusu dan juga Set Slimming Shaklee.

Dan yang paling best, beliau akui suami semakin sayang dengan beliau.

Jom ikuti pengakuan sebenar beliau.
Salam rakan2 gbs.saya nak share testimonial saya sewaktu makan set berpantang....

Saya mKn set berpantang nie waktu tu saya berpantang untuk anak kedua saya yang lahir 25 september 2012. Setelah saya makan set berpantang, saya memang nampak keberkesanan yang cukup positif sewaktu berpantang sehingga mak sendiri bgtau time pantang....'mak xsempat nak buat reneh ubat kampung, muka pucat makan dulu vitamin shaklee tu.....' bila dah mkn, cepat je vitamin tu nampak kesan, mak tegur pulak 'nampak merah muka baru lah xnampak pucat sangat muka......' dari situ lah saya sedar betapa bagus nya makanan tambahan ini. Bukan sekadar tu je time pantang setelah mkn shaklee byk kebaikan yang saya perolehi.....
1) badan xletih....baby lahir anak 1st baru setahun 3bulan. Saya memang cukup tenaga sebab saya dapat jga lg anak 1st time berpantang. Bg dia mandi, makan, layan kerenah dia sebab baru pandai jalan....mmg sibuk gak dgn baby....baby menyusu dan memang cukup tenaga saya, xletih n lesu time pantang....mmg cukup bagus.
2) susu memang cukup meriah....cukup makan n minum serta cukup makanan tambahan iaitu shaklee, baby memang xbuat hal. Lepas menyusu kenyang n tido....bgn lpas 2 jam, susu memang dh banyak, menyusu je.memang seronok tgk baby senang sgt jga. Anak 1st xkenal shaklee mmg berjaga wktu mlm....
3) luka lepas bersalin memang cepat sembuh. Xtakut nak cuc n berjalan pun macam biasa. Xsakit....seminggu lebih ambik time pantang, mmg luka sembuh n xde risau sangat sbb luka bersalin dah baik.
4) kalau dulu anak first, nak buang air besar pun takut. Dah lah mkn bnyk, buang air besar pun takut. Tapi lepas mkn shaklee anak ke dua memang best....lawas sgt n xde sembelit langsung...tu yg saya suka sgt dgn shaklee.
5) rambut xde gugur time pantang....bersih je lantai rumah, xde nampak sampah rambut. Anak fisrt memang bertaburan rambut kat lantai.
-Sampai sekarang masih ambil shaklee untuk menyusu n slimming, husband pun ambik gak n husband mkin syg pun ada:) alhamdulillah sebab dipertemukan dengan shaklee oleh kak n-


Alhamdulillah, set berpantang Shaklee dah ramai membantu ibu-ibu di luar sana sihat dan cergas, malah ia juga dapat membantu menyembuhkan luka bersalin dengan cepat.

Bagi anda yang bakal bersalin tak lama lagi, boleh la cuba Set Berpantang kami.


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 


Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita