Followers

27 June 2013

PENANGAN SET 3M: Anak menyusu sampai tercungap-cungap & tidur dengan nyenyak


Salam, nak kongsi sikit pengalaman menggunakan 3M, sekarang dah masuk 3 minggu menggunakannya, hari pertama minum ESP terasa semua urat2 kat 'kilang susu' berdenyut2, terasa seperti susu nak keluar sangat2. Waktu malam anak menyusu sampai tercungap2 sbb terlalu banyk susu agaknya n akhirnya bby tidur dengan nyenyak. pagi2 bangun terasa beratnya, n terus pam susu, selalu kalau pam dapat 3oz je, tp kali nie penuh satu botol 5oz. seronoknya tgk botol tu penuh. Alhamdulillah rezeki kat anak. sekarang rasanya kilang susu tak pernah kosong, sentiasa penuh je, boleh pam bila2 masa sahaja.

Begitulah pengalaman customer kami yang menggunakan Set 3M yang baru masuk 3 minggu.

Alhamdulillah, set penyusuan 3M telah berjaya membantu beliau dalam memenuhi keperluan anaknya dan juga membantu beliau mencipta kejayaan dalam penyusuan.

Bukan mudah sebenarnya untuk menjayakan penyusuan, banyak cabaran dan dugaan yang harus ditempuhi oleh si ibu. Kejayaan penyusuan antaranya adalah bergantung kepada kesihatan si ibu. Selain si ibu haruslah memahami konsep penyusuan dengan betul.

Set M adalah lengkap dengan gabungan 6 jenis vitamin untuk kesihatan si ibu dan juga anak. Dalam set ini juga terdapat 2 milk booster iaitu ESP dan Alfalfa.

Anda pasti tidak menyesal dengan pelaburan yang anda lakukan dengan pembelian set 3M ini.

Kenapa ramai mommies suka dengan set ini?

(1) Badan lebih bertenaga almaklum nak jadi SUPERMOM, SUPERWIFE, SUPERWORKER ni bukan mudah yea. Tambahan pula tidur yang kurang lena sebab sering berjaga untuk susukan anak.

(2) Susu menjadi lebih pekat kerana nutrisi yang ada serta membuatkan anak lebih cepat kenyang. Dengan kata mudahnya, kurang mengempeng atau bergayut

(3) Breast cepat penuh selepas sesi pam atau direct feeding kerana protein dan kalsium merupakan komposisi utama di dalam susu badan. Kilang penghasilan susu badan memerlukan protein serta kalsium dan juga serat sebagai makanan untuk menghasilkan susu dengan cepat.

(4) Kulit muka menjadi cantik, mulus, anjal dan lebih berseri kerana B-complex, Vitamin C dan ESP adalah antara vitamin yang mencantikkan kulit. Vitamin C penting untuk pembentukan kolagen dan protein adalah bahan asas untuk pembentukan sel kulit yang sihat serta sempurna.

(5) Masalah sembelit dapat diatasi dengan pengambilan OsteMatrix. OsteMatrix adalah gabungan calcium, magnesium, Vitamin D dan banyak lagi. Calcium tanpa magnesium menjadi punca sembelit dan kehadiran magnesium melembutkan najis.

(6) Hubungan suami isteri lebih mantap dengan kehadiran Alfalfa. Hint terbesar adalah berfungsi sebagai KACIP FATIMAH. Alfalfa akan mengetatkan kembali vagina wanita malah dapat membantu mengatasi masalah keputihan.**

(7) Sesuai untuk mommies yang sedang mengalami masalah penyusuan seperti susu merudum, mahupun mommies yang ingin membuat stok EBM.

Kredit 


Testimoni: 
 


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 


Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita