Followers

16 January 2013

Peluang Bekerja Secara Sambilan atau Sepenuh Masa bersama Shaklee

Alhamdulillah, bonus Shaklee sudah pun masuk beberapa hari lepas. Walaupun jumlahnya agak kecil, namun saya tetap bersyukur kerana itulah penanda aras usaha saya perlu dipertingkatkan lagi.

Di dalam Shaklee, tiada isu tindas menindas. Hasil yang diperolehi setimpal dengan usaha. Lagi kita kuat berusaha, semakin besarlah bonus Shaklee menanti. Shaklee tidak seperti syarikat MLM yang lain. Jika syarikat MLM yang lain, mungkin upline yang akan menikmati kejayaan hasil usaha daripada downline2 nya. Namun, tidak bagi Shaklee. Apa pun pangkat kita dalam Shaklee, kejayaan bergantung pada USAHA diri sendiri untuk maju dan berjaya. Sebab itulah bermula tahun 2013 saya tekad untuk bekerja sepenuh masa bersama Shaklee.

Tidak ada yang mustahil dalam Shaklee sekiranya kita benar2 mahu.

Jom saya kongsikan kegembiraan mereka yang telah berjaya memperolehi pendapatan dan mengubah nasib mereka melalui Shaklee.




 



Apa pun kejayaan yang ingin kita kecapi, ia menuntut usaha yang tinggi dan tanpa mengenal erti jemu dan putus asa. Moga kita sentiasa berada dalam golongan orang2 yang berjaya di dunia dan di akhirat.

Jika anda berminat untuk menambah pendapatan melalui Shaklee, saya sedia untuk berkongsi ilmu dengan anda untuk menjana pendapatan bersama Shaklee.

Ingin mengetahui cara dan kelebihannya menjadi ahli Shaklee, sila klik DI SINI.

Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui email mommyfarisazham@gmail.com atau SMS 013-7073943 (Deanna) untuk maklumat lanjut. Jangan lupa LIKE fan page Dunia Vitamin Semulajadi untuk mendapatkan PROMOSI HEBAT & INFO PERCUMA!

6 comments:

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita