Followers

26 April 2013

Anak Anda Kerap Demam dan Selesema?

 

Jika anak anda kerap demam dan selesema, mungkin pengalaman daripada customer kami ini dapat membantu usaha anda dalam memastikan anak anda kekal sihat.

Testimoni:


Mealshake sesuai untuk semua golongan termasuklah kanak-kanak yang sedang membesar.

Mealshake juga mempunyai nutrisi yang lengkap di mana ia menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang perlu. Ianya juga kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) dan mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses tumbesaran.

Bagi anda yang belum pernah mencuba Mealshake, cubalah hari ini. Saya pasti anda sukakan rasanya. Sedap tau! Macam aiskrim.

Mealshake bukan saja untuk anak anda, malah untuk anda seisi keluarga juga.
Jika anda seorang yang sukar untuk menelan vitamin dalam bentuk tablet, Mealshake merupakan pilihan yang bijak untuk anda.



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 

* Sila dapatkan konsultasi penuh dengan pengedar anda untuk maklumat lebih lanjut. 

* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita