Followers

25 April 2013

Dulu Tak Suka, Sekarang Jatuh Cinta!

 
Dulu memang tak suka. Tapi sekarang, tak boleh nampak rasanya!huhuhu...

Dulu bila mak masak ikan campur dengan nenas, aduh rasa memang tak boleh nak layan rasa dia. Walaupun ibu kata, jangan ambil nenas makan ikan je pun rasanya tetap tekak tak dapat nak terima. Bak kata orang zaman sekarang, tak bleh blah rasa dia!hehhee..

Haa..nie lah dia ikan masak nenas yang ibu saya masak! Hurmm slurrpppp! Sedap sungguh air tangan ibu. 



Nie pulak dari pinggan saya makan. Rasa nak abiskan je nenas satu periuk tu!heeee...



Sejak mengandung anak kedua nie la selera berubah suka makan ikan masak dengan nenas. Tak boleh lalu dapur! Tiap kali lalu dapur mesti singgah buka periuk makan nenas.

Ibu pula sekarang nie dah tak boleh jugak nampak nenas. Nampak je nenas mesti nak masak camtu. Dulu nak masak terpaksa tahan-tahan sebab saya tak suka. Kesian ibu. Tapi sekarang, disebabkan zaman dah berubah, ibu pun dah tak kisah lagi nak masak ikan dengan nenas. Sebab saya dah suka makan!hihiihi..

Ada yang nak resepi ke?hehehee..perasan pula!
Kalau ada yang nak nanti saya tanyakan dengan ibu saya..hehehe..

Apa pula lauk tengah hari kawan-kawan hari nie? Apa pun, selamat menjamu selera!



Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita

Vitamin HOT untuk Wanita