Followers

26 April 2013

Semarakkan Kasih Sayang Bersama Pasangan


Set B memang terkenal di kalangan ibu menyusu. Namun, ianya bukan saja untuk ibu menyusu, malah ia juga sesuai untuk pasangan suami isteri. Sangat sesuai untuk pasangan suami isteri yang sibuk bekerja seharian di mana set vitamin ini dapat membantu memberikan anda tenaga berpanjangan dan mood yang baik. 


Apa kebaikan Set B untuk anda dan pasangan?
Vitalea
Multivitamin yang lengkap dengan zat besi.
 
B complex
Bertindak sebagai penenang dan membantu menstabilkan emosi.
 
Vitamin C
Sebagai antikoksidan yang paling minima dengan 500 mg sehari dan bertindak mengikut pelepasan masa.
 
ALFALFA
Sebagai RAJA TUMBUH-TUMBUHAN yang kaya dengan protien dan garam mineral. Bertindak sebagai serat yang sangat baik. Membantu pembersihan usus dan mengangkut lemak yang dibakar melalui lecitin atau omega. Alfalfa juga dikatakan dapat berfungsi lebih baik daripada kacip f*****h. Ia juga dikatakan dapat membantu memekatkan air mani, jadi sangat sesuai untuk mereka yang merancang untuk menambah ahli keluarga :)


Testimoni:
 

Alhamdulillah, gabungan set vitamin ini dapat memberi perubahan yang positif sekaligus dapat membantu menambahkan lagi rasa bahagia dalam kehidupan berumahtangga. Bukan saja Puan Isteri boleh makan, En. Suami pun boleh turut sama amalkan. Berbaloi-baloi kan? 
 
Jom dapatkan Set B hari ini! 
Berita baik, anda boleh dapatkan set ini di bawah kos RM100! Bagaimana caranya? SMS atau email kepada saya untuk mengetahuinya.




* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 

* Sila dapatkan konsultasi penuh dengan pengedar anda untuk maklumat lebih lanjut. 

* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita