Followers

17 April 2013

Kulit Cerah dengan ESP!

Sekarang nie banyak produk kat pasaran yang boleh mencerahkan kulit wajah. Saya juga tak terlepas mencuba produk-produk yang boleh buat muka jadi putih (walaupun kulit macam bontot kuali..hihi)..tapi kebanyakannya saya dapat rasakan seakan menghakis kulit saya. Ada sesetengah tu pula melekit dan tak selesa bila di pakai. Ada juga sesetengah produk yang tak sesuai dengan kulit dan mengakibatkan kulit menggelupas dan sebagainya. Tapi tu dulu lah sebelum jumpa Shaklee. Sekarang dah jumpa Shaklee, dah banyak lupa produk-produk lain yang ada kat pasaran..hehe.

Apa kata pengguna produk Shaklee?



Alhamdulillah, dengan pengambilan ESP dapat menambahkan lagi kegembiraan bakal raja sehari. Belum pun habis sebotol ESP, beliau dah dapat hasil yang diinginkan. Pasti beliau nampak berseri-seri sewaktu hari perkahwinan beliau.

ESP sememangnya BEST SELLER PRODUCT yang bukan sahaja dapat membantu mencerahkan kulit wajah namun ianya juga mempunyai pelbagai manfaat kesihatan untuk kita semua.

Jom cerahkan kulit dengan ESP yang 100% produk semulajadi.



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 

* Sila dapatkan konsultasi penuh dengan pengedar anda untuk maklumat lebih lanjut. 

* Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya. 


Ingin mencuba produk Shaklee? 

Hubungi saya melalui: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita