Followers

27 April 2013

Omega bagus untuk anak fokus dan mudah ingat

Ibu bapa zaman sekarang jarang kita lihat yang tidak ambil kisah atau tidak peka pada perkembangan dan pertumbuhan anak-anak mereka. Rata-rata mereka sanggup berbelanja besar untuk menghantar anak-anak mereka ke tuition, belikan buku, produk kesihatan, malah ada juga yang lengkapkan anak mereka dengan permainan atau gajet-gajet canggih masa kini demi untuk mengisi masa lapang si anak.

Namun, tak dapat dinafikan ada juga sesetengah ibu bapa yang gemar berikan anak mereka jajan. Makanan yang paling mudah didapati untuk mendiamkan si anak. Sebagai ibu bapa yang peka, kita juga harus tahu bahawa jajan bukanlah makanan yang diperlukan si anak. Bila si anak belajar main-main dan tak fokus, janganlah pula anak dipersalahkan. Tetapi ibu bapa yang harus dipersalahkan kerana tidak memainkan peranan yang penting dalam memberikan anak makanan yang berkhasiat.

Si anak juga memerlukan pemakanan yang seimbang untuk tumbesaran dan pertumbuhan yang sihat. Jika kita sebagai ibu bapa tak mampu untuk berikan mereka lauk ikan segar setiap hari, Omega adalah antara supplement yang bagus untuk diberikan kepada mereka.

Tak salah kiranya kita belanjakan sedikit wang kita untuk mereka kerana kita juga menumpang rezeki mereka.

Bila anak kita sihat, dapat belajar dengan fokus, pandai belajar kita juga yang senang kan?

Omega membekalkan DHA kepada otak si manja. Ia juga merupakan makanan kepada sel dan dapat membantu meningkatkan sistem imun anak. Selain itu, omega juga dapat membantu anak mudah ingat akan apa yang mereka belajar dan membantu mereka lebih fokus dalam pembelajaran.

Alhamdulillah, saya juga berikan Omega pada Faris. Nampaknya Faris pun suka makan Omega nie. Kadang-kadang sampai menangis nak minta lagi.

Saya juga ingin kongsikan pengalaman mereka yang berikan Omega pada adik dan anak mereka.

Testimoni 1:
                                                            
   

Testimoni 2:



* These statement have not been  evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease.

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah:
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita