Followers

31 May 2017

Tak Lagi Pedih Perut Masa Puasa


Assalamualaikum.


Salam 5 Ramadhan. Alhamdulillah sampai kita hari yang ke-5 Ramadhan.


Nak cerita pasal ibu saya nie. Sebelum nie bila puasa ibu tak lalu nak makan. Mungkin sebab ibu akan rasa cepat pedih perut bila makan sahur. Jadi biasanya bila sahur ibu cuma akan minum air je.



Tapi bila dah kenal ESP rasa seronok tengok ibu dah boleh makan sahur. Ibu pun mengaku bila ambil ESP waktu makan sahur, perut tu tak rasa pedih macam sebelumnya. Kesian kat ibu, sebelum nie sanggup tak nak makan sebab tak nak rasa pedih perut.



ESP nie best sebab dia mempunyai kandungan Indeks Glisemik yang rendah. Makanan yang ber Indeks Glisemik rendah nie badan ambil masa untuk cerna. Jadi kita akan rasa kenyang lebih lama.



Kebelakangan nie ESP selalu je abis stok. Laku keras betul! Dah ramai yang tau betapa best dan hebat penangan ESP nie. Korang pun tak kan nak tengok aje kan? Mesti nak rembat walaupun satu canister. Produk hebat biasanya memang akan laku keras! Tak boleh duduk lama dalam stok.hehehe



Jom order ESP sekarang selagi stok masih ada! 


Image result for esp shaklee



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan sebarang penyakit. 



 * These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 



Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
whatsapp: 013-7073943 (Deanna) 


1 comment:

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita