Followers

22 May 2017

Why i Shaklee?





Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Zaman sekarang nie memang terlalu banyak pilihan biz yang boleh jadi pilihan kita kan? 

Ada yang ber biz secara online dan tak kurang juga yang ber biz cara offline. Biz online memang jadi pilihan ramai sebab ia memudahkan orang untuk membeli. 


Walau apa pun biz yang kita sedang usahakan sekarang nie, pernah tak kita tanya diri kita kenapa kita pilih biz tu?


Jom kita kongsi kenapa kita pilih biz kita sekarang nie.



Saya pilih biz Shaklee kerana;



Syarikat Shaklee dah lama ditubuhkan sejak 1956  lagi. Dan ia ditubuhkan oleh seorang doktor perubatan iaitu Dr. Forest C Shaklee.

Saya pilih produk Shaklee nie sebab ia antara produk yang paling selamat untuk saya amalkan bersama keluarga. Kenapa saya kata selamat? Padahal produk lain pun akan kata produk mereka selamat. Jadi apa bezanya?


Bezanya Shaklee ada Landmark Study. Satu-satunya company yang ada Landmark Studay tau!
Landmark study nie kajian yang dilakukan terhadap individu yang dah amalkan pengambilan produk Shaklee lebih dari 20 tahun.

Ini penting tau! Sebab kebanyakan penyakit kronik tak dapat dikenalpasti dalam jangkamasa yang pendek selepas ambil sesuatu produk. Kebanyakan penyakit akan tunjukkan simptom setelah 10-30 tahun.

So kat sini la pentingnya Landmark Study untuk nak kenalpasti sesuatu produk tu berkualiti tinggi atau tidak. Selamat atau tidak. 


Dengan kajian nie lah telah membuktikan moto company SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI.


Oh ya, korang tau tak asal perkataan VITAMIN tu sendiri?

Asal perkataan vitamin nie adalah daripada Vitalize Mineral (1915). Yang sekarang dikenali sebagai Vitalea. Dah lebih 100 tahun tau multivitamin Shaklee nie. Hebat multivitamin Shaklee!


Bila kita buat biz nie dah tentu lah nak untung kan?

Tau tak Shaklee mempunyai bonus yang tertinggi di bayar dalam Malaysia. Untung bukan sekadar untung runcit, malah ada bonus prestasi, bonus kepimpinan, bonus kereta, penghargaan, insentif percutian dalam dan luar negara!


Ya, Shaklee adalah MLM. Tapi Shaklee tak sama dengan MLM yang lain. MLM Shaklee adalah MLM yang sangat adil. Salah satu cirinya, bonus dibayar mengikut hasil usaha kita. Bukan daripada hasil usaha downline kita ya!


Sebagai contoh, kita boleh dapat bonus lebih tinggi daripada upline. Sama juga dengan rank. Kita boleh naik rank lebih tinggi daripada upline. Kau upline pun jangan harap boleh goyang kaki duit masuk kepuk-kepuk! 



Bestnya Shaklee boleh run biz anywhere! Yang penting ada line internet. Penghantaran boleh dibuat oleh company siap dengan insurance covered dan jaminan berapa hari sampai.



Macam saya bagi tau tadi Shaklee ada tawarkan insentif percutian dalam dan luar negara. Percutian nie bukan untuk kita aje tau. Kita boleh hantar pasangan kita, anak-anak, atau mak ayah dengan syarat cukup kelayakan yang ditetapkan company.


Jadi bagi saya, saya nak ambil peluang nie untuk bawa ibu ayah ayah pergi umrah secara PERCUMA dengan tajaan 5 stars oleh company.



Biz Shaklee juga boleh diwariskan.



Kesimpulannya, saya memilih biz Shaklee kerana produk yang berkualiti tinggi dan terlalu banyak tawaran dan peluang yang sangat mengujakan! Biz ini juga dapat membantu mencapai impain saya!



Korang macam mana pulak? Jom la share!




Bes


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita