Followers

16 July 2013

BUASIR & Supplement yang dapat membantu

Buasir berpunca daripada banyak faktor antaranya kekurangan air dan serat.

Ramai yang menyangka Herb-Lax adalah supplement untuk mereka yang ada masalah pembuangan.

Tapi ramai yang tidak tahu Herb-Lax adalah merupakan makanan tambahan yang membantu membersihkan usus.
Ada sesetengah berpendapat malah ada dari golongan doktor mengesyorkan pengambilan Herb-Lax sebelum memulakan mana-mana program kesihatan Shaklee terutama yang melibatkan program pengurusan berat badan, program menjaga kesihatan jantung, antioksidan dan banyak lagi.

Herb-Lax dapat berfungsi membantu pembersihan usus dengan lebih efisien. Apabila masalah pembuangan dapat dilakukan dengan lancar, penyerapan vitamin juga akan menjadi lebih lancar.

Herb-Lax boleh diamalkan seminggu sekali. Ianya sangat bagus untuk membersihkan usus selepas seminggu makan macam-macam makanan. 

Ia bukanlah julap yang boleh menyebabkan cirit birit. Namun apabila anda mengamalkan Herb-Lax, pastikan anda mengambil air sekurang-kurangnya 1 liter sebelum tidur. Tanda kekurangan air selepas pengambilan Herb-Lax anda akan mendapati pembuangan tidak lancar dan menjadi kerap serta perut seolah-olah meragam.

Jadi, jika anda ingin untuk mendapatkan penyerapan vitamin secara optimum, boleh amalkan Herb-Lax sekurang-kurangnya seminggu sekali.


Testimoni: Herb-Lax membantu masalah buasir




* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita