Popular Posts

Sunday, 7 July 2013

Vitamin Untuk Kecantikan: Hasilnya Bukan Sekadar Cantik!

Setiap wanita pasti mengidamkan kulit yang cantik berseri-seri kan? Siapa la yang tak nak cantik? Saya juga wanita dan saya juga nak kan kulit yang cantik, gebu, lembut, takde jerawat dan awet muda. Saya juga pasti jika anda wanita anda juga menginginkan seperti apa yang saya inginkan..kan?

Jom kita tengok apa vitamin yang dapat membantu kita untuk dapatkan kulit yang cantik dan fungsinya.

Kombinasi ESP, Vitamin E, B-Complex & Vitamin C
  • Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus 
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih kenyal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
  • Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan 
  • Menjadikan wajah lebih berseri dan gebu

Jom kita tengok testimoni dari customer kami yang telah mencuba.


"Dulu kulit muka sgt la berminyak,kusam,jeragat,keputihan,haid x teratur sejak dari ank dara lagi dan sush nk buang air besar..uhh tensen masa tu...lepas amalkan pengambilan alfafa,vit. E, b complex dan esp ramai pulak yg puji kulit muka nampak seri lain macam...dan masalah keputihan, jeragat, kulit kusam dan berminyak ilang...dan haid x teratur dan susah nk buang air besar dh xde..yeayy sgt2 hepi."


Best kan? Kombinasi vitamin untuk dapatkan kulit yang cantik yang telah beliau amalkan ternyata hasilnya bukan sekadar cantik! Tahap kesihatan juga semakin baik.

Bagi anda yang berminat untuk mencuba, boleh PM saya di FB atau boleh juga emailkan kepada saya seperti yang tertera di bawah.
Tidak mengapa jika anda mempunyai bajet yang kecil, saya akan bantu anda membuat pilihan vitamin yang sesuai untuk kulit dan bajet anda.


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 

Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~