Followers

27 July 2013

MITOS & SHAKLEE

Kredit: Dazzling Moms E-Shoppe



1. Vitamin Shaklee hanya untuk orang sakit?
  • Vitamin shaklee adalah untuk diambil oleh mereka yang sihat dan ingin mengekalkan kesihatan. Mencegah adalah lebih baik dari merawat adalah konsep utama pemakanan tambahan Shaklee.. Namun jika diambil oleh mereka yang bermasalah kesihatan, ianya hanya membantu sel dalam badan berfungsi dengan lebih baik..

2. Vitamin Shaklee seperti performance drink HANYA untuk orang bersukan?
  • Ianya sekadar minuman kesihatan, bagi mencegah kehilangan air yang banyak terutama bagi golongan yang mempunyai meabolisme yang tinggi yang kuat berpeluh. Ia bagus untuk diambil pada bulan puasa dan kebanyakkan jemaah umrah dan haji akan sangat-sangat menyukainya apabila melaksanakan umrah/haji pada musim panas.

3. Vitamin Shaklee boleh mencacatkan bayi dalam kandungan?
  • Seperti vitamin lain, ia tiada kesan sampingan ke atas bayi dalam kandungan. Bezanya dengan vitamin hospital, vitamin Shaklee lebih mahal kerana kualiti yang kita bayar. Manakala vitamin hospital telah diberi subsidi oleh kerajaan. Kualiti ????

4. Vitamin Shaklee untuk penyusuan???
  • Ia hanya membantu badan ibu menghasilkan susu yang lebih produktif dan lebih berkualiti. Ternyata apabila rata-rata ibu yang mengambil produk @#%@ tidak memberi kesan yang sewajarnya kepada ibu dan bayi. Tepuk dada tanya selera????

5. Jika berhenti makan vitamin badan boleh jadi gemuk, betul ke?
  • Alahai ini bukan dadah… ini sekadar makanan tambahan. Pada botol supplement Shaklee tertera dietary supplement. Kebanyakan yang mengambil suppement akan mengadu mereka kurang makan kerana kenyang dengan supplement.. bagus la tu. Boleh maintain body.

 6. Vitamin Shaklee sama je dengan vitamin lain?
  • Kalau sama mengapa harga berbeza? Ada juga dari USA tapi harganya sangat MAHAL>Ada yang claim vitamin mereka Asli namun yang peliknya ada pulak SILICA GEL yang kita boleh jumpa dalam HANDBAG, KASUT SUKAN yang baru.


Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita