Followers

26 July 2013

Badan Sihat, Cergas, Tiada Sembelit & Susu Banyak dengan Set Berpantang Shaklee

"Alhamdulillah badan rasa sihat cergas je masa berpantang...proses pembuangan pun lawas jer setiap pagi.
Baby kurang meragam malam..lena je tidur...sampai kena paksa menyusu sebab breast dah bengkak....sekali pump dlm 8 minit blh dpt 4oz...syukur sgt..."

Ini adalah antara feedback positif daripada customer kami yang mengambil Set Berpantang Shaklee sepanjang tempoh berpantang. Memang ramai dah mengakui dengan mengambil Set Berpantang Shaklee mereka rasa lebih cergas, tiada sembelit, luka cepat sembuh dan susu banyak. Saya pasti anda juga mahu set berpantang yang dapat memberikan anda seperti fungsi di atas kan?

Set Berpantang Shaklee bukanlah jamu. Ia merupakan set vitamin penting yang diperlukan oleh ibu yang sedang berpantang untuk membantu si ibu bertenaga, cergas, dan membantu memulihkan luka bersalin dengan cepat samada bersalin secara normal mahupun ceaser. Selain itu, set ini juga boleh diambil walaupun ketika baby mengalami jaundice atau pun demam kuning.

Untuk penyusuan, ESP sangat membantu. Ia dapat membantu mempercepatkan proses penghasilan susu dan memekatkan susu. Jadi baby akan kurang meragam dan tidur lena. ESP juga dapat membuatkan si ibu berasa kenyang lebih lama dan meningkatkan metabolisme badan ibu, ia secara tidak langsung dapat membantu dalam pengawalan berat badan.

Tak percaya? Jom baca testimoni penuh customer kami tadi. 

 
Testimoni : Diri Sendiri.
Saya start consume shaklee masa dalam pantang bulan 10 lepas....just ambik yg trial set + ostematrix,alhamdulilah badan rasa sihat cergas je masa berpantang...proses pembuangan pun lawas jer setiap pagi. Habis pantang sy consume esp + alfafa,dalam masa 2 minggu consume susu saya tiba2 merudum maybe , tapi saya teruskan juga....alhamdulilah skrg susu dah stabil , makin banyak dari masadlm pantang..baby pun kurang meragam malam..lena je tidur...sampai kena paksa menyusu sebab breast dah bengkak....sekali pump dlm 8 minit blh dpt 4oz...syukur sgt...yg penting teruskan DF & pumping...esp + alfafa tu membantu kita lebih bertenaga....

Alhamdulillah. Banyak lagi testimoni hebat yang saya akan kongsikan. 
Serius berbaloi!


* These statement have not been evaluated by the Food & Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or preventary disease. 


Untuk maklumat lanjut tentang pembelian produk Shaklee / keahlian / jana pendapatan dari rumah sila hubungi saya seperti di bawah: 
email: mommyfarisazham@gmail.com 
SMS: 013-7073943 (Deanna) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen! ^__~

Vitamin Cinta

Vitamin HOT untuk Wanita